BEAUTY OF THE EARTH

17 november
15.00 – 17.00 uur
Kloosterkapel Opveld, Veldstraat 20, Maastricht

De jeugd van de Limburgse Koorschool en de volwassenen van Chorale Valkenburg delen hun passie voor koorzang, waaronder opera.
En er is nog een link: onze dirigent, Rob Meijers, heeft in zijn jonge jaren gezongen bij jeugdkoor Cantarella van de Limburgse Koorschool.

Het prachtige lied “For The Beauty of the Earth” van componist Rutter, dat we allebei in het repertoire hebben en gezamenlijk zullen zingen,
heeft ons geïnspireerd tot de titel van ons afwisselende programma. Zingen doen we vooral met jong en oud op het podium. Maar het publiek kan ook meezingen. Singing all together is van alle leeftijden!

Als intermezzo komt onze prachtige aarde ook aan bod in een mini-lezing over biodiversiteit door professor Liesje Mommer.
Laat u verassen en kom genieten van al het moois!

Kaarten kosten €10,- voor volwassenen en €5,- voor jeugd t/m 18 jaar. U kunt ze bestellen via pagina www.limburgsekoorschool.nl/beauty of via onderstaande knop.

9 november

Chorale Valkenburg luistert de “Valkenburgse seniorendag’ in de Polfermolen op.

Concert met Musica Vincit
Hieronder de opname van ‘Placido è il mar’ uit Idomeneo tijdens dit concert.

4 juni 2023

Openluchttheater Valkenburg met Harmonie Kur-Kapel Falcobergia, Balletschool Chantalle Meewis en Marco Bakker

10 december

Concert Chorale bij gelegenheid van “3 dagen kunst en muziek in de kloosterkerk Valkenburg”.

12 november 2022

H. Mis in de parochiekerk van Broekhem

Wij verhuizen opnieuw

Vanaf 13 september 2022 repeteren wij in zalencentrum, eetcafé “De Holle Eik”, Baron de Selysstraat 4, 6301 JZ Valkenburg

12 juli

Fotosessie. Meteen een goede gelegenheid om op diverse plaatsen in de stad wat liedjes ten gehore te brengen

19 juni

Matineeconcert in de Kloosterkerk

’t Vöske, ons nieuw repetitielokaal

6 maart 2022

HH Mis in de Nicolaas en Barbarakerk Valkenburg

20 april 2021

De leden kunnen online repetities, gegeven door dirigent Rob Meijers, volgen.

60-jarig jubileum

Als gevolg van de Corona crisis zijn helaas alle activiteiten in het kader van ons jubileumjaar vervallen.