Word vriend van Chorale Valkenburg

Beste bezoeker,

U heeft deze pagina gevonden! Mogen we dan concluderen dat u een passie heeft voor zang, muziek, opera en musical en dat u mogelijk deel wilt uitmaken van een bijzonder koor?  Dan nodigen wij u van harte uit om “Vriend van Chorale Valkenburg” te worden!

Als Vriend van Chorale Valkenburg geniet u van de volgende voordelen:

• Culturele betrokkenheid: Uw steun draagt bij aan het behoud van zangkunst en cultureel erfgoed in de regio.
  • Exclusieve concertbeleving: U geniet van een korting op toegangskaarten voor eenconcert, zodat u kunt genieten van onze prachtige uitvoeringen.
  • Nieuwsbrief: Als vriend ontvangt u 3 maal per jaar een nieuwsbrief met daarin alle optredens en andere wetenswaardigheden over het koor.

U kunt kiezen uit verschillende sponsorpakketten die uw betrokkenheid bij uw en onze passie voor zang, muziek, opera en musical weerspiegelen.

Bronzen Vriend
  • Geniet van 10% korting op iedere toegangskaart voor een concert en laat u betoveren door onze uitvoeringen.
  • Blijf via de nieuwsbrief op de hoogte van onze concerten met informatie over de concertkalender.
Bijdrage € 50
Zilveren Vriend
  • Geniet van 20% korting op iedere toegangskaart voor een concert en laat u betoveren door onze optredens.
Bijdrage € 100
Gouden Vriend*
  • Ervaar onze muzikale hoogtepunten met 30% korting op iedere toegangskaart voor een concert.
Bijdrage € 150
Platina Vriend*
  • Ervaar onze muzikale hoogtepunten met 50% korting op iedere toegangskaart voor een concert.
Bijdrage € 200
*  Wordt u vriend met een bedrijf dan geniet u van exclusiviteit voor uw bedrijf:
    • Uw bedrijf krijgt een prominente plaats op onze website, inclusief logo;
    • Schitter op de concertavonden met, indien gewenst, uw naamsvermelding op de concertprogramma’s.
  • Word nu “Vriend van Chorale Valkenburg” door hieronder uw gegevens in te vullen en het formulier te versturen.
    Met u als vriend kunnen wij samen blijven genieten van zang, muziek, opera en musical cultuur in onze prachtige regio.