Vacature penningmeester

Heeft u interesse?

Neem dan contact op met onze voorzitter,
Marieke Smits 06-11300259

of met onze secretaris,
Hanny Boertien, 06-20044330

Taakomschrijving penningmeester Chorale Valkenburg

De penningmeester is verantwoordelijk voor het financiële en administratieve deel van de organisatie en zijn/haar taken zijn gericht op het in orde houden van de cijfers, verslagen en overzichten. Daarnaast bepaalt hij/zij of de plannen van het bestuur financieel haalbaar zijn en vertaalt hij het beleid naar een financieel overzicht.

• De penningmeester beheert de geldmiddelen en bewaakt de door de ALV goedgekeurde begroting.
  • De penningmeester maakt 2 maanden voor de ALV een begroting en dient deze voor dat tijdstip in ter vaststelling in bij het bestuur.
  • De penningmeester maakt zo spoedig mogelijk na het einde van het kalenderjaar – binnen 3-4 maanden- de balans op en dient deze ter vaststelling in bij het bestuur.
  • Bij het aftreden van de penningsmeester zorgt deze voor het tijdstip van aftreding voor controle door de kascommissie
  • De penningmeester verzorgt de ledenadministratie.
  • De penningmeester rapporteert in het bestuur regelmatig:
    • de inkomsten, gesplitst naar contributies, giften, donaties en overige inkomsten;
    • de uitgaven;
    • de standen van de liquide middelen;
    • de verrichte investeringen.