Lid worden (een goed idee!)

Lid worden?

Nieuwe leden zijn van harte welkom!

Onze leden hoeven niet persé noten te kunnen lezen. Handig is het natuurlijk wel!  Wij maken gebruik van oefenbestanden die op de ledenportal van onze website staan. Daarmee kun je thuis repeteren. Zo kunnen de repetities optimaal benut worden.

Wij vinden leeftijd ondergeschikt aan de passie voor muziek en met name opera.

Je kunt vrijblijvend een aantal repetities meedoen. Bel 06-20044330 als je dat van plan bent dan kunnen we zorgen dat we partituren voor je klaar hebben liggen. Uiteraard hopen wij dat je daarna ook blijft!

Om toe te treden tot Chorale Valkenburg bepaalt de dirigent (soms met een stemtest) of jouw stem past bij het koor. Je kunt als aspirant-lid 1 maand de repetities bijwonen. Tijdens deze periode betaal je geen contributie. Daarna besluit je definitief in overleg met het bestuur en dirigent of je lid wilt worden.

We repeteren iedere dinsdagavond van 19.45 uur tot 21.45 uur in De Holle Eik, Baron de Selysstraat 4, 6301 JZ Valkenburg

De contributie bedraagt € 15,00 per maand.